2010-02-24

ENE POLTSA HANDIA ETA BIOK antzeslana HIGA ANTZERKIA taldearen eskutik

HIGA ANTZERKI TALDEAK (higa.antzerkia@gmail.com) Amaia Lasaren “Geroaren aurpegia” liburuko poesietan oinarritutako antzerki interesgarri bat
Martxoaren 6an estreinatuko du Tolosan, "Emakumeak Protagonistak" ihardunaldian.


Texto antológico
Jaungoiko guztiak ukatzen dituen

emakume bat naiz.

Atzo

zeruko jaungoikoa ukatzen nuen,

gero

infernukoa, eta

gaur,

lurreko jaungoikoa ukatzen dut.

Dotrina guztien aurka altxatzen naiz.

Atzo,

zeruko pekatari nintzen,

gero

infernukoa, eta

gaur,

lurreko pekataria naiz.

Hutsunean igeri dabilen emakume bat izaten naiz.

"Soy mujer

que reniega de cualquier dios.

Ayer

negué al divino,

más tarde,

al satánico,

hoy,

reniego del dios terrenal.

Me rebelo contra todas las doctrinas.

Ayer,

era una pecadora del cielo,

más tarde,

del infierno,

hoy

soy una pecadora terrenal.

Mujer que avanza en el vacío".

(Geroaren aurpegia-El rostro del futuro, Edit. Universidad del País Vasco, 2000)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...